Friday, January 28, 2011

minta maaf sangat-sangat :(

Assalaimualaikum..
kepada semua sahabat yang Sabrina kenal korang sebelum ni...
Sebelum tu , Sabrina nak mintak maaf sangat-sangat kat korang kalau Sabrina ada buat salah silap . Terutamanya , kepada insan yang aku sayang my mother , my father , my brother , my younger brother .
Korang mesti pelik kan kenapa tiba-tiba je Sabrina mintak maaf kat korang .
Mestilah ada sebab tertentu .
Hanya Sabrina sorang je yang tahu tentang sebabnya .
Korang hanya beri jawapannya sahaja samada korang maafkan atau tak . okey? .
Sabrina takkan bagitahu sesiapa pun apa sebabnya .
Kata orang , biarlah rahsia .
Nurul Zulaikha binti Zulkifli :
I miss you so much .
Ko kat Negeri Sembilan , janganlah lupakan aku ya .
Aku rindu ko sangat-sangat .
Jangan lupa call or text aku bila ko dah balik Selangor taw .
Aku nak akulah orang yang pertama tahu ko dah balik Selangor . hehe :)

No comments:

Post a Comment