Tuesday, January 25, 2011

semangat datang kembali :)

Tak lama lagi hari sukan datang kembali di sekolah .
Kat sekolah , aku masuk acara lari baton , lontar peluru , perbarisan .
Semangat aku ni datang tak pernah berhenti .
Aku tahu apa sebabnya .
Sebabnya dia suruh aku buat yang terbaik dan dapatkan apa yang aku nak .
Itu je kot sebabnya .
Allah , rasa tak sabar lah pula nak tunggu hari sukan .
Kali ini , aku nak cuba buat yang terbaik .
Tak nak malukan nama rumah sendiri .
Nanti semua gelakkan or ejek .
Jatuh pulak nama rumah hijau .
Hijau terbaik wokkkk!!!!!!!!...
Hijau bagaikan harimau yang sedang mengaum mencari makanan .
Jaga kau semua rumah sukan , rumah hijau akan bangkit .
Walaupun korang pandang rendah terhadap rumah hijau ni , tapi aku dan semua murid hijau akan berusaha dan memenangi tempat pertama .
Korang tunggu dan lihat sahaja .
Hijau the best , terbaik wokkk , good team!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! go hijau go hijau...
cayok cayok cayok ...
buuuuuuuu kepada rumah sukan lain...
GO HIJAU GO GO GO!!!!!!

No comments:

Post a Comment