Saturday, February 19, 2011

perangai gedik ??

Sabrina tak fahamlah kenapa budak perempuan zaman sekarang suka sangat dengan perangai gedik .
Best sangat ke berperangai gedik ?
Setahu Sabrina , ramai orang akan sakit mata atau tak berapa suka sangat dengan perangai gedik ni  .
Bak kata orang , ramai orang benci akan perangai gedik tuh .
Sabrina tak tahulah .
Sabrina cuma minta pendapat korang aja .
Sabrina tak ada niat pun nak kata perangai gedik itu salah .
Tak ada .
Cuma , makin lama makin ramai perempuan gedik yang ada kat dunia .
Pelik sungguh .
Tak pelah .
Tak payahlah ambil tahu sangat tentang hal ni .
Bukan penting pun .
Baik tumpukan pada pembelajaran .
Lagi mendatangkan banyak faedah .
Ujian pun dah nak dekat .
So , sekarang ni dah tak payah nak fikir benda lain lagi .
Sekarang kerja Sabrina hanya perlu studyhard .

Friday, February 11, 2011

sama ke??

Assalaimualaikum 
Sabrina nak minta pendapat daripada korang semua .
Kalau nak beri pendapat tu , komen-komen la ya .
POST KOMEN tu memang mempersilakan korang semua untuk komen apa-apa aja .
Ok , soalan nye berbunyi begini . 
Adakah muka Sabrina ini sama macam muka Kak Rafidah yang kat sebelah gambar Sabrina ini ?
Hampir semua orang cakap yang muka Sabrina sama dengan muka dia .
Tapi , muka Sabrina hitam manis sedikit .
Muka dia putih .
Gaya pemakaian tudung dah sama dah .
Lagi , apa yang sama antara kitorang nie .
Kalau ada cerita "Epilog Syurga Cinta" , msti semua akan cakap "eh,tu Syasya ke?muka sebijik giler" .
Sabrina tertanya-tanya jugak dalam hati Sabrina ini .
Betul ke muka Sabrina sama seperti muka Kak Rafidah ini ?
Sabrina pun tak tahulah betul atau tak .