Friday, February 11, 2011

sama ke??

Assalaimualaikum 
Sabrina nak minta pendapat daripada korang semua .
Kalau nak beri pendapat tu , komen-komen la ya .
POST KOMEN tu memang mempersilakan korang semua untuk komen apa-apa aja .
Ok , soalan nye berbunyi begini . 
Adakah muka Sabrina ini sama macam muka Kak Rafidah yang kat sebelah gambar Sabrina ini ?
Hampir semua orang cakap yang muka Sabrina sama dengan muka dia .
Tapi , muka Sabrina hitam manis sedikit .
Muka dia putih .
Gaya pemakaian tudung dah sama dah .
Lagi , apa yang sama antara kitorang nie .
Kalau ada cerita "Epilog Syurga Cinta" , msti semua akan cakap "eh,tu Syasya ke?muka sebijik giler" .
Sabrina tertanya-tanya jugak dalam hati Sabrina ini .
Betul ke muka Sabrina sama seperti muka Kak Rafidah ini ?
Sabrina pun tak tahulah betul atau tak .

2 comments:

  1. heeee~
    bley la dekat2,,
    yang lain nya,,die ta pkai crmin mata !~

    ReplyDelete