Thursday, March 3, 2011

cinta itu buta



Awak ,
saya sayang kat awak sangat-sangat . Awak adalah insan yang paling sesuai untuk saya . Hati saya tak terbuka untuk mencintai orang lain selain awak . Cukuplah sebelum ini , saya mencintai seseorang itu tapi hubungan kami tak berkekalan . Saya mendapati bahawa dia ada perempuan simpanan yang pada mulanya saya tak tahu . Dia sanggup menipu saya .
Saya harap sangat awak jangan jadi macam pakwe saya yang sebelum ini . Dahlah penipu , main kayu tiga pula tu . Hanya Allah sahaja yang dapat membalas semua perbuatannya yang dilakukan terhadap diri saya ini .
Bak kata orang , cinta itu kan buta . So , ia tidak kira sama ada dari segi umur ataupun apa-apa sahaja . Jika hati dua orang ini sudah suka sama suka , maka ia boleh menjadi ikatan kekasih . Ia sama seperti kisah saya dan awak .
Awak dan saya .

No comments:

Post a Comment