Thursday, March 3, 2011

hari jadi umie :)

Hanya tinggal beberapa hari lagi sebelum tibanya hari lahir umie .
Sabrina tak tahulah nak beli hadiah apa untuk umie .
Tengok jelah nanti .
Sabrina akan beri hadiah special untuk umie Sabrina yang tersayang .
hehe :)
Inilah dia umie yang telah membesarkan , mendidik ,memberi kasih sayang dan banyak lagi lah kepada Sabrina empat beradik .
Sabrina sayang sangat-sangat kat umie Sabrina ini .
Walaupun kadang-kadang Sabrina degil dengan dia , tapi dia still faham dengan perangai Sabrina ni .
Degil-degil manja katakan .
haha :)
So , Sabrina sebagai wakil adik-beradik akan memberi hadiah yang special kepada umie yang tak dapat umie lupakan .
hehe :)
umie cuma perlu tunggu dan lihat sahaja .
Walau apa-apa pun , Selamat Hari Jadi kepada umie . :)

No comments:

Post a Comment